Friday, March 25, 2011

FATIN punya pasal...!

Time to revenge!! Hakhakhak

k.. aku punya turn lgi k... ckup2 mngumpt psal aku... wlaupun kmalasan mlanda dri nie... tapi aku maw jgak join tulis2 blog nie.. hakhakhak... abis la ko!! Smua rhsia ko bocor d jari jemari aku.... hahaha... dui!! Datang setan skijap.. astapirulah... p ko main jauh2...
ok.. bapak2 ibuk2.. hari nie ... gue akan memperknalkan... insan bertuah yg aku dpat... adalah.. jeng jeng jeng jeng!!

FATIN...


Ok.. srba sedikit pasal c fatin... umur masi lagi 19 tahun... bkal 20 thun pada 19 july.. di nasihatkan jgn lupa SIRAM dia pada hari tu...  kehkehkeh...  fatin asal d sibu sarawak... n.. shes taken... skrang in a relationship with  Hasyir Hadimin...     aku kasi highlght biar kmu taw yang dya dah pun berpunya... maw taw lebih lanjut psal bf dya... ikuti post yang sterusnya... tu pon klu orng yg dpt c ashir nie maw post la... klu tak pon p ja Fb dya.. hehee..

ngan boiprend dier... (love is in the air...)

hem... aku nie x taw brapa psal fatin.. sbb??? Bukan dia x peramah... abis tu?? Mngkin dya jenis x kluar bilik.. aku jenis yang teperap d bilik.. hem.. stau aku... “TIN... ko blom prnah jejak kaki ko p blik aku kan.. kan..kan..."  tpi ikut dari pndangan mata kasar aku nie... c fatin nie... sangat la bermurah hati... mmg sale berabis hati c patin nie.... dya x lokek ilmu... dya x lokek movie...  x lokek mkanan n segala2nya la... kgkadang dya yg offer sndri tuk bantu sumone... sbgai contoh..waktu first 2  aku smpai d asrma nie... tgh duduk2 d blik ... pstu p luar ambik angin.. pastu p la melawat bilik2 satu geng klas... smpai bilik fatin.... bayangkan.......

Fatin: nah... (buka laci loker pling bawah)
Aku: wow!! Bnyaknya megi ko!!
Fatin: maw ka ina?? klu ko mau.. minta ja dari sya ina...
Aku: ko jual megi ka??
Fatin: x la.. klu ko maw ina minta ja dari sya...
Aku: (masi dlam keadaan trpegun) a... okey..

Wktu 1st2 smpai mmg blum knal megi lagi... jdi tngok megi pon x jtuh cinta... klu skarang...  abis megi ko tin...nsib bek skarnag teda servis megi dri ko lgi... hehehe...Tgok... btul kan apa aku bilang c patin x kedekut n tak berkira orng nya... haha.. i like orng mcm tu.. hehehe..

aku, fatin and gawa.... antanom FTW!!

Ok.. pastu... c fatin nie ada 1 tabiat yg sngat pelik... aku pun x taw la.. aku yg rasa pelik ka.??.. atau mmg btul dya pelik... hehehe... 1 tabiat pelik dya nie... dya suka sangat gosok baju... ok Pine.!. x pelik pon kan.. aku jer rasa pelik.. aku anggap pelik sebab dya gosok/ setereka semua baju dya!! Baju tidur, seluar, tshirt, jeans,baju kurung ,tudung, baju dalam.. baju undrwear  OnTheWay (eh! Ko gosok ka tu gak??)  lain-lain lagi... cadar pon dya gosok gak... pelikkan... tiap kalu klu lepas dya cuci smua baju2 dya.. msti trus setereka... wow... hebatkan... dya sngat la rajin.. untung c ashir nie...

muka fatin tem kicik... kiutkan... tpi.. tin mna satu ko?? kiri or knan??
(curik dri FB)

Yg paling best fatin nie... semua movie kuria blh dptkan dri dya.. aku yg dulu x berapa minat kuria dulu nie pon boleh jadi ter’minat’ gara2 kuria yg dya pasing2 kan kat aku... hehe.. segala macam drama bersiri kuria ada ngan dya... movie pon bnyak gak... tpi x blh kalah ngan momo la.. momo mmg raja pirates! Jgn beli yang cetak rompak!! “ buat pa nak beli yg cetak rompak klu ada butang download..” lalala... 
p.s: tin... ada muvie baru lagi ka???

di bilik c patin nie kan punya la bnyak kain2 tudung-tudung yang mcm macam corak morak!! sngat bnyak.. mcm blh bukak kdai sda ow c patin nie...

tapi terus terang aku bilang... 1,2,3,4..  fatin sngat la bek hati...
Selain itu, cewah... sakema sebentar...  hehehe.. fatin.. fav.food: KFC (mcm slalu dgar p kfc jer... lalala..) fav.drinks: pepsi KFC... Fav. Burger: brger KFC.... Fav. Place: KFC.... apa lgi ya... cukup la tu kan... bha.. cukup la tu... stkat itu ja la kisah psal c fatin nie.. maw taw lebih lanjut p ja fb dya...

tngok aku bilng.. nie mmg fav. place lepak dya....


fav. food.. nyum2.. lapar...

Sebelum undur diri... I’m totally miss my HOT kelas...! ! hahaha.. stakat tu ja.. abis sda PBS pon... jumpa arie isnin.. hehehe...

No comments:

Post a Comment